23 Eylül 2009 Çarşamba

Bilgilendirme

Merhaba arkadaşlar, din kardeşlerim.

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki bu sitede yayınladığım hadislerin ve duaların hiç birinden emin değilim. Bende siziin internetten arayıp bulduğunuz gibi bu hadisleri veya duaları internetten bulup bir araya getirdim.

Bu yüzden şunu belirtmeliyim ki eğer yanlış bir kelime, harf veya cümle görürseniz lütfen yorum yapıp beni bilgilendirin ve bende olması gerektiği gibi düzelteyim. Bu siteden bir şekilde yararlanan insanları yanlış yönlendirmek istemem.

Bu siteye giriyorsanız muhtemelen bir sıkıntınız, bir derdiniz veya bir hacetiniz vardır. Ben bu siteyi derdim olduğu bir dönemde açtım.

4 Yıllık ilişkim hayatımın son dönemlerinde ben harama, günaha yönelip nevsime sahip olamadığımdan Allah yolundan uzaklaştığımdan dolayı bitti.

İlişkim bittiği için bir yandan Allah'a şükrediyorum çünkü bu sayede tekrar doğru olan yolu bulabildim. Allahtan af dileme fırsatım olabildi. Belki ilişkim bitmeseydi Allah'ın lanetlediği kullarından olucaktım ama Allah beni lanetlenmiş kullarından olmamdan alıkoydu bu yüzden Allah'a şükrediyorum.

Bunun yanında tabii ki çok sevdiğim hatta dünyada en fazla değer verdiğim insandan ayrıldığım için de üzgünüm, hatta çok çok çok üzgünüm pişmanlık yaşıyorum ve şimdilerde Allah'a dua ediyorum. Tövbemi kabul etmesi, benim pişmanlığımı kabul etmesi ve tekrar aynı ilişkiye beni devam ettirmesini. Bilmiyorum ne kadar etik, ne kadar doğru ama ben bildiğim şekilde sadece dua ediyorum.

Önceden daha doğrusu hala daha Allah'a şükürler olsun çok iyi bir hayat yaşıyorum, yaşıyordum da önceden daha mutluydum çünkü her gece yatmadan önce bildiğim tüm duaları okuyup, dua ederkende Annem, Babam, kardeşlerim ve tüm dünya insanları için bir şekilde dua ediyordum bu özelliğimi yitirdikten, dua etmeyi bıraktıktan sonra hayatım sarpa sarmaya başladı. Kötülükler, şanssızlıklar hep beni buldu.

Bu yüzden sizlere tavsiyem sadece dar zamanınızda değil, mutlu olduğunuz, mesut olduğunuz zamanlarda da Allah'a dua etmeniz.

Son sözlerimi iki küçük yanılmıyorsam ayetle yazmak istiyorum.

1.si

"Eğer Allah sana bir zarar dokundurursa onu, yine O'ndan başka kaldıracak yoktur ve eğer sana bir hayır dilerse, O'nun lütfunu geri çevirecek de yoktur."

2.si

Başınıza gelen herhangi bir felâket, kendi ellerinizin yaptığı işler yüzündendir. Allah işlediklerinizin bir çoğunu affeder.


Umarım Ayetleri sizde benim gibi anlayabilmişsinizdir, Allah hepimizin duasını kabul eğlesin.

3 yorum:

  1. sizinle irtibata gecmek istiyorum umarim hala sayfada aktifsinizdir..

    YanıtlaSil
  2. hala aktivmisiniz ben de aynı durumdayım

    YanıtlaSil